تبلیغات
کفش مردانه کفش مردانه

تجربه های خرید کفش مردانه

هر تجربه خرید در راضی بودی شامل موارد زیر می‌باشد

  • --- متن نظر و دیدگاه
  • --- عکس و فیلم ارسالی
  • --- امتیاز و پیشنهاد خرید
  • --- نقاط مثبت و منفی
  • --- نام و نام خانوادگی خریدار
  • --- تاریخ انتشار
  • --- مفید بودن یا نبودن تجربه خرید توسط کاربران فروشگاه اینترنتی که کالا خریداری شده است

نظرات در مورد کفش مردانه (532 نظر)

خرید بهترین کفش مردانه به دقت و بررسی زیادی نیاز داره. اما چه اطلاعاتی رو باید بررسی کنیم؟ ما می‌گیم حرف راست رو باید از دهن خریداران قبلی شنید. اینجا می‌تونی با خوندن و بررسی نظرات مثبت و منفی خریداران قبلی کفش مردانه، از تجربه های واقعی‌شون، برای انتخاب بهترین کفش مردانه استفاده کنی.

آنباکس و فیلم های بررسی کفش مردانه (15 فیلم)

برای خرید غیرحضوری و مطمئن کفش مردانه، فقط یه راه داری، این‌که با چشمای خودت ببینی قراره چی به دستت برسه. مرجع فیلم بررسی و آنباکس انواع کفش مردانه که توسط خریداران ارسال شده اینجاست. می‌تونی فیلم آنباکس کفش مردانه مورد نظرتو تماشا کنی، اطلاعات دقیق رو از فیلم ارسالی خریداران واقعی بگیری و بعد با اطمینان خرید کنی.

نقد و بررسی کفش مردانه (25 کالا)

نظرات خریداران کفش مردانه رو خوندی، فیلم آنباکس ارسالی خریداران رو هم دیدی، حالا باید گزینه‌هاتو مقایسه کنی و تصمیم نهایی رو بگیری. اینجاست که بررسی نقد و بررسی (نقاط مثبت و منفی) انواع کفش مردانه توسط خریداران کمکت می‌کنه. مزایا و معایب انواع کفش مردانه رو می‌خونی و بهترین انتخاب خودتو پیدا می‌کنی.

در ادامه این صفحه خلاصه‌ای از بخش‌های مختلف تجربه‌های خرید کفش مردانه نمایش داده شده است جهت مشاهده آرشیو هر بخش از تجربه خرید روی لینک‌های بالا کلیک کنید

با بررسی جدیدترین نظرات مشتریان و مشاهده عکس و فیلم های ارسالی خریداران آگاهانه خرید کنید !

نظرات منتخب کفش مردانه

بررسی و مطالعه نظرات کامل تر و طولانی تر از تجربه خریداران

در مورد خرید این کالا مطمئن نیستم

کفش مردانه ؛ برای هدیه خریداری کرده بودم از روی نظرات که گفته بودند ۱ تا ۲ شماره کوچک تر سفارش دهید همان سایز ۴۲ را سفارش دادم که بدون قرار دادن کفی در پا کیپ بود . البته داخل کفش چیزی به عنوان کفی ندارد و حتما باید یک کفی هم تهیه کنید. قسمت رویه کار با دو تکه نیم سانتی کش سفید که با چسب مایع به صورت تزئینی جهت انعطاف هنگام پوشیدن به کناره ها وصل شده بود که اولین باری که در پا قرار رفت پاره شد و چسب ها هم به جوراب چسبید. اگر پنجه پا بزرگ است یا روی پا کمی برجسته است باعث چین خوردن رویه میشود که اصلا در پا جذابیت ندارد. جعبه ارسالی هم از کارتون بازیافتی بدون هیچ مارک و اطلاعاتی بود فقط کثیف بود و با ماژیک چند تا عدد روی آن نوشته شده بود. کفش خشک و سفت هست و برای پیاده روی و استفاده طولانی مدت مناسب نیست و پا را خسته میکند. بعد از خرید قیمت اصلی محصول به کمتر از نصف رسید قیمت اولیه محصولی که من خریدم ۱۹۰۰۰۰ تومان بود که با تخفیف ۸۴۰۰۰ تومان خریدم اما الان قیمت اصلی را ۹۰۰۰۰ تومان گذاشته و با تخفیف ۷۹۰۰۰ که بسیار عجیب است. به احتمال زیاد این کفش مارک متفاوتی با کفش داخل تصویر دارد زیرا ته کفش طرح متفاوتی دارد و از آنجایی که من از این مارک که سفیر نام داشت یک طرح دیگر را نیز سفارش داده بودم و کفشی که برای من ارسال شد مارک کیمیا بود احتمال میدهم این هم مارک دیگری باشد

تجربه خرید کفش مردانه مدل k.baz.083 کفش مردانه مدل k.baz.083
. الهه رهبری
23 0
خرید این کالا را پیشنهاد می‌کنم

عالی ؛ همین الان به دستم رسید من توی تخفیف شگفت‌انگیز و به قیمت ۵۵۰ تومن خریدم این کفش رو با قیمت تخفیفش به نظرم می‌ارزه (البته قیمت عادیش به نظرم گرونه!) کیفیت خوبی داره و هیچ زدگی و مشکلی روی کفش وجود نداشت طراحیشم که واقعا زیباست رنگش یه‌کم از تصویر سایت روشن‌تره. البته من این مورد رو به چشم نقطه ضعف نمی‌بینم چون رنگ واقعیش رو از عکسش بیشتر دوست داشتم! ضمنا همون‌طوری که باقی خریداران اشاره کردند، قالب کفش بزرگه و ترجیحا یک سایز کوچک‌تر سفارش بدید. من معمولا ۴۱ می‌پوشم ولی این رو ۴۰ گرفتم و دقیقا اندازه بود. در مورد راحتی توی پیاده‌روی و استفاده طولانی هم بعدا نظرم رو اضافه می‌کنم. عکس‌هایی که گرفتم رو هم ضمیمه می‌کنم تا به تصمیم‌گیریتون کمک کنه.

تجربه خرید کفش مردانه دوکاتی مدل LOUX کفش مردانه دوکاتی مدل LOUX
. سید رامتین موسوی گرایش
19 0
در مورد خرید این کالا مطمئن نیستم

خریدم ؛ من این کفش رو با توجه به تصویر و نظر محدود دوستان خریدم. اینکه چرم بود و با کیفیت، قابل قبول بود. سایز 44 گرفتم که مناسب بود، یه کم احساس گرفتگی کردم ولی چون نازکه جا باز میکنه. ولی دقیقا مانند تصویر نیست و کمی مات هست. از طرفی چرم به دلیل اینکه داخلشم چرمه خیلی نرمه و اولش فکر میکنی جنسش فومه چون خیلی نازکه و مثل پارچه روی پا خم میشه. همین یک مقدار من رو دلسرد کرد چون من دوست دارم کفش روی پا قاب بندازه و شیک باشه. پس دوستانی که اینطور سلیقه ای دارند دقت کنن. از طرفی مشکل اصلی که دارم ساق کفش در اندازه کالج است و نه کفش های معمولی که با کمی دقت نسبت به لبه کفش میتونید متوجه بشین و من متاسفانه اول متوجه نشدم. اگر با این موارد مشکلی ندارید مناسبه.

تجربه خرید کفش مردانه رادین کد 03 کفش مردانه رادین کد 03
. مصطفی سلگی
11 0
خرید این کالا را پیشنهاد نمی کنم

کفش مردانه ؛ من همیشه نظرات کاربران برام خیلی اهمیت داشته وقتی این کفش رو سفارش دادم هیچ نظری نبود و به توضیحات دیجی کالا بسنده کردم ولی متاسفانه مشخصات کفش ارسالی با چیزی که درج شده متفاوته . نوشته چرم طبیعی پلی اورتان زیره پلی یورتان ایتالیایی استانداردهای اروپایی که تبلیغاتی بیش نیست و بیشتر جنبه گمراهی داره من در فروش ویژه به قیمت ۱۵۳ خریدم که قیمت واقعی رو زده بود ۴۵۰ . ولی قیمت ۱۵۳ هم زیادشه . کسی که کفش چرم طبیعی میخواد کمی بیشتر هزینه کنه و بهترش رو بگیره . کفی کفش خیلی ناشیانه چسبیده شده و بعضی جاهای کفی با تیغ بریده شده ‌ این کفش در حد کفشهای کنار خیابونه . حتی به خودم ندیدم مرجوع کنم .

تجربه خرید کفش مردانه مدل آذرمهر کد IR.T267 کفش مردانه مدل آذرمهر کد IR.T267
. قائم قاسمی
4 0
در مورد خرید این کالا مطمئن نیستم

معمولی ؛ کیفیت ظاهریش و بسته بندی بسیار خوبی داره ولی نکته خنده دار اینه که بند همراه کفش نبود!!!من از دیجی دوتا کفش برای پدرم هدیه گرفتم مجبور شدم برم برای این یکی از کفاشی بند قهوه ای بخرم که خوب رنگش کاملا باهاش جور نیست و اخه کفش بندی را بدون بند چطوری امتحان کنند ببیند اندازه اش خوبه یا نه ؟! احتمالا در این قیمت کفش دوامش کمتر باید باشه ولی چند ماه که استفاده کنند نظرم را به روز می کنم شاید اشتباه کنم و دوامش خوب باشه. سایزشون ۴۱ هست و ۴۱ سفارش دادم ولی نیاز به یک کفی نازک بود که فیت بشه. فروشنده محترم برای کفش بندی ، بند جزو بدنه کفش محسوب می شه چطور همراهش نبود!

تجربه خرید کفش مردانه مدل 480 کفش مردانه مدل 480
. کاربر نامشخص
69 1
خرید این کالا را پیشنهاد نمی کنم

جنس بسیار ضعیف چسب کفش ؛ متاسفانه چسب کفش که زیره را نگه میداشت باز شد و کفش از حالت خود بیرون آمد تا جایی که رویه از زیره کاملا جدا شد. من در شگفت انگیز کفش را به قیمت ۱,۹۷۲,۰۰۰ ریال خرید کردم. کفش رو دادم کفاشی و ۱۰۰ هزار تومن که شامل چسبوندن کفی به رویه و یک کفی خوب بود پرداختم ، الآن بهتره و میپوشمش. پیشنهادم اینکه که یه پاشنه کش جیبی حتما همراهتون باشه که به سلامت محل قرار گیری قوزک پا در کفش ها بسیار کمک میکنه. برای براق و جذاب شدنش پس از نظافت میتونید از واکس های فوری یا مثل خودم از واکس براق کننده استفاده کنید که در فیلم هم مشخصه. موفق باشید

تجربه خرید کفش مردانه کروماکی مدل km115114 کفش مردانه کروماکی مدل km115114
. محمد بخشی مقدم چوبری
11 1
خرید این کالا را پیشنهاد نمی کنم

زیره سفت بی کیفیت ؛ بعد دو ماه استفاده دارم نظر میدم زیره کفش به شدت سفت هست من دو تا کفی طبی و معمولی با هم داخلش گذاشتم ولی باز هم فشار زمین رو به پا انتقال میده و باعث زانو درد میشه بعد دو ماه استفاده زیره قسمت جلوی کفش از محل اتصال به رویه باز شده در صورتی که کار بنده اداری هست و اصلا با این کفش راه نمیرم ولی به همین راحتی پاره شده. عکسم میزارم که ببینین. من چسب زدم به پارگیش. خواهشا اونایی که نظر مثبت میدن حداقل دو روز استفاده کنن بعد نظر بدن نه اینکه از کارتن در میارن نظر رویایی و تخلیشونو بگن و دیگران هم به اشتباه بندازن

تجربه خرید کفش مردانه شهپر مدل 1402 کد07 کفش مردانه شهپر مدل 1402 کد07
. توحید نبی زاد
10 3
خرید این کالا را پیشنهاد نمی کنم

جنس خوبی نیست ؛ کارشناس دیجی کالا باید اول کفش نگاه کنه ببینه چیه و چه قیمتی داره الان این کفش رو زده 600 هزار تومان تو تخفیف میشه 230 هزار تومان خریدار به این فکر که کفش 600 هزار تومانی رو داره با تخفیف خوب می‌خره درخواست خرید میده ولی چیزی که تحویل میگیره یه کفش زشت که شبیه عکس هم نیست و قیمتش تو بازار تازه بدون تخفیف حدود200 هزار تومان هست و این کار درست نیست من دیگه با این تجربه بصورت مجازی کفش نمیخرم جنسش هم چرم اصلی نیست چرم مصنوعی و قیمتش هم بیرون 150 الی 200 هستش با تشکر

تجربه خرید کفش مردانه ژیوار کد ZH-106 کفش مردانه ژیوار کد ZH-106
. علی قربانی
3 0
در مورد خرید این کالا مطمئن نیستم

شیک ؛ اندازه پوتین سربازیتون هر چی هست همون اندازه رو بگیرید. (بهترین و دقیق ترین راه تشخیص اندازه واقعیشه به نظر بنده). واسه یکی دو بار پوشیدن خوبه و بیشتر جنبه دکوری داره. ولی با این قیمت میصرفه. زیاد محکم نیست که بخوای همیشه بپوشی. واسه چند جا مهمونی رفتن و اینجور جا ها خوبه. یه کم تو دوخت دور کفی دقت نشده و نخ ها از کفی داره میزنه بیرون.!!! چون موقع خرید از دیجیکالا به نظرات خیلی اهمیت میدم به خاطر همین وظیفه دونستم که نظر خودم رو بعد از خرید به اشتراک بگذارم.

تجربه خرید کفش مردانه طرح آج دار کد 280000302 رنگ مشکی کفش مردانه طرح آج دار کد 280000302 رنگ مشکی
. یوسف سعیدیان عارف
24 0
در مورد خرید این کالا مطمئن نیستم

سایز غیراستاندارد ؛ من قبل از هر خریدی به نظر دوستان توجه میکنم اگراکثریت نظرشون منفی باشه از خرید منصرف میشم زمانی که این کفش را انتخاب کردم هیچ نظری نبود باتوجه به توضیحات سفارش دادم وقتی بدستم رسید کارتونش داغون بود که مسئله مهمی نیست ظاهر کفش با عکس هیچ مطابقتی نداشت و یک مقداره هم خشکه و مهمتر از همه اینکه لنگه پای راست به پام تنگ بود ولی چپش اندازه بود مجبور شدم مرجوع کنم با قیمت 150تومن تو شگفت انگیز برای جلو پایی خوبه که اگه اندازه بود باتوجه به قیمتش نگهش میداشتم.

تجربه خرید کفش مردانه مدل آذرمهر کد IR.T267 کفش مردانه مدل آذرمهر کد IR.T267
. غلامرضا چیرگی
3 0

عکس های ارسالی خریداران کفش مردانه

مشاهده و بررسی جدیدترین عکس های ارسال شده توسط خریداران

کفش مردانه مدل Ashil کد arya رنگ قهوه ای

عکس کفش مردانه مدل Ashil کد arya رنگ قهوه ای

کفش مردانه مدل Ashil کد arya رنگ قهوه ای

عکس کفش مردانه مدل Ashil کد arya رنگ قهوه ای

کفش مردانه کد p

عکس کفش مردانه کد p

کفش مردانه مدل Soren کد pnt_2021

عکس کفش مردانه مدل Soren کد pnt_2021

کفش مردانه مدل k.baz.100

عکس کفش مردانه مدل k.baz.100

کفش مردانه کروماکی مدل stkm1015

عکس کفش مردانه کروماکی مدل stkm1015

کفش مردانه مدل Soren کد pnt_2021

عکس کفش مردانه مدل Soren کد pnt_2021

کفش مردانه مدل Soren کد pnt_2021

عکس کفش مردانه مدل Soren کد pnt_2021

کفش مردانه مدل Ashil کد arya رنگ قهوه ای

عکس کفش مردانه مدل Ashil کد arya رنگ قهوه ای

کفش مردانه مدل Ashil کد arya رنگ مشکی

عکس کفش مردانه مدل Ashil کد arya رنگ مشکی

کفش مردانه مدل Ashil کد arya رنگ مشکی

عکس کفش مردانه مدل Ashil کد arya رنگ مشکی

کفش مردانه مدل Soren کد pnt_2021

عکس کفش مردانه مدل Soren کد pnt_2021

کفش مردانه مدل Soren کد pnt رنگ مشکی

عکس کفش مردانه مدل Soren کد pnt رنگ مشکی

کفش مردانه مدل Ashil کد arya رنگ قهوه ای

عکس کفش مردانه مدل Ashil کد arya رنگ قهوه ای

کفش مردانه مدل Ashil کد arya رنگ قهوه ای

عکس کفش مردانه مدل Ashil کد arya رنگ قهوه ای

کفش مردانه مدل Ashil کد arya رنگ مشکی

عکس کفش مردانه مدل Ashil کد arya رنگ مشکی

کفش مردانه مدل Ashil کد arya رنگ مشکی

عکس کفش مردانه مدل Ashil کد arya رنگ مشکی

کفش مردانه مدل Soren کد pnt_2021

عکس کفش مردانه مدل Soren کد pnt_2021

کفش مردانه سفیر مدل k.baz.047

عکس کفش مردانه سفیر مدل k.baz.047

کفش مردانه مدل Ashil کد arya رنگ مشکی

عکس کفش مردانه مدل Ashil کد arya رنگ مشکی

کفش مردانه مدل Soren کد pnt_2021

عکس کفش مردانه مدل Soren کد pnt_2021

کفش مردانه کروماکی مدل km115023

عکس کفش مردانه کروماکی مدل km115023

کفش مردانه مدل Soren کد pnt رنگ مشکی

عکس کفش مردانه مدل Soren کد pnt رنگ مشکی

کفش مردانه رادین کد 1986-5

عکس کفش مردانه رادین کد 1986-5

کفش مردانه مدل Ashil کد arya رنگ قهوه ای

عکس کفش مردانه مدل Ashil کد arya رنگ قهوه ای

کفش مردانه مدل Soren_l کد pnt_cr

عکس کفش مردانه مدل Soren_l کد pnt_cr

کفش مردانه کد p

عکس کفش مردانه کد p

کفش مردانه مدل Soren_l کد pnt_cr

عکس کفش مردانه مدل Soren_l کد pnt_cr

کفش مردانه مدل Ashil کد arya رنگ مشکی

عکس کفش مردانه مدل Ashil کد arya رنگ مشکی

کفش مردانه مدل Ashil کد arya رنگ قهوه ای

عکس کفش مردانه مدل Ashil کد arya رنگ قهوه ای

محبوب ترین نظرات کفش مردانه

بررسی و مطالعه نظراتی که از نظر کاربران و مشتریان مفیدتر هستند

در مورد خرید این کالا مطمئن نیستم

جعبه شو تو عکسا ببینید فقط ؛ اقا حتما به عکسایی که گذاشتم نگاه کنید ،کفش رو تو جعبه دوش گذاشتن واسم ،میفهمی دوش حمام اول فکر کردم محصول رو برام اشتباهی فرستادن بعد گفتم باز کنم بازش کردم کفش بود توش ،میفهمی چی میگم تو جعبه دوش کفش بود ،تازه من هدیه گرفتم واسه روز پدر باید جعبه دوش بدم به بابام،چه چیزایی میبینیم تو ایران ا خدا حالا جدا از جعبه ش خود کفش به نظر خوب میومد جنسش ولی تو جعبه دوش آخه

تجربه خرید کفش مردانه مدل k.baz.083 کفش مردانه مدل k.baz.083
. کاربر نامشخص
191 3
خرید این کالا را پیشنهاد نمی کنم

عکس کفش با اون آشغالی که می فرستید آسمان تا زمین فرق دارد ؛ به خدا زشت است عکس دروغ قیمت دروغ تخفیف 82 درصد دروغ شاخ دار خجالت بکشید حقوق مصرف کننده را رعایت کنید. این آشغالی که می فرستید برای مشتریان در شهر دور افتاده ما قیمتش 90 هزار تومان است. عکس واقعی کفش و قیمت 90 هزار تومان واقعی را بگذارید.

تجربه خرید کفش مردانه مدل SHO136 کفش مردانه مدل SHO136
. کوهسار خوشاب
139 0
خرید این کالا را پیشنهاد نمی کنم

کفش 114 ؛ بعد از یک هفته استفاده

تجربه خرید کفش مردانه مدل k.baz.114 کفش مردانه مدل k.baz.114
. کاربر نامشخص
102 3
در مورد خرید این کالا مطمئن نیستم

ظاهرش زیباست، جنسش خیلی معمولی ؛ تو نکات مثبت و منفی نوشتم. اگه بعد از استفادۀ بیشتر بازم چیزی دیدم نظرمو ویرایش میکنم. لطفاً لایک کنید تا اگه کسی قصد خرید این مدل کفشو داشت بتونه از این نکات استفاده کنه و تصمیم درست بگیره. مرسی

تجربه خرید کفش مردانه مدل Ashil کد arya رنگ قهوه ای کفش مردانه مدل Ashil کد arya رنگ قهوه ای
. کاربر نامشخص
96 1
خرید این کالا را پیشنهاد نمی کنم

بی کیفیت ؛ خیلی بد جوراب رو داغون میکنه

تجربه خرید کفش مردانه مدل SHO136 کفش مردانه مدل SHO136
. فرهاد مرادی
92 1
خرید این کالا را پیشنهاد می‌کنم

کفش مردانه ؛ خیلی عالیه مخصوصا اگه تو تخفیف ویژه بخرید تازه چرم طبیعی هم بود عالیه خلاصه بخرید عکسش گذاشتم که ببینید

تجربه خرید کفش مردانه مدل M30m کفش مردانه مدل M30m
. Abolfazl shekari
72 5
خرید این کالا را پیشنهاد می‌کنم

نسبت به قیمت عالیی ؛ مبارکه باشه

تجربه خرید کفش مردانه مدل k.baz.114 کفش مردانه مدل k.baz.114
. محمدرضا صفائی
52 1
در مورد خرید این کالا مطمئن نیستم

تغییر رنگ سفارش ؛ من رنگ کرم رو سفارش دادم ولی یه رنگ عتیقه رسید دستم نمیدونم سبزه ،خاکستریه ،لجنیه،بابا خدا خیرتون بده حداقل بگین چه رنگی رو فرستادین

تجربه خرید کفش مردانه مدل نبوک کد k.baz.131 رنگ قهوه ای کفش مردانه مدل نبوک کد k.baz.131 رنگ قهوه ای
. مجید صادقی
48 1
خرید این کالا را پیشنهاد نمی کنم

سلام برای تولد شوهرم خریدم کمتر از ۲ ماه پوشیده و خیلی کم راه رفته اما هم زیره کفش کاملا باز شده و هم از دوختهای اطرافش پاره شده ؛ کف کفش کاملا شکسته و دوخته های آن پاره شده

تجربه خرید کفش مردانه مدل Soren کد pnt رنگ مشکی کفش مردانه مدل Soren کد pnt رنگ مشکی
. فاطمه نژاد ابراهیم
48 14
خرید این کالا را پیشنهاد نمی کنم

خیلی جنس بدرد نخوریه ۴۰ روز نیست خریدمش ؛ رویش خود به خود شکست ترک ترک شد۴۰ روز نیست خریدمش

تجربه خرید کفش مردانه مدل k.baz.102 کفش مردانه مدل k.baz.102
. وحید قلی زاده
45 1

آنباکس و فیلم های بررسی کفش مردانه

تماشا و بررسی جدیدترین فیلم های ارسال شده توسط خریداران

جدیدترین نظرات کفش مردانه

بررسی و مطالعه جدیدترین نظراتی که به تازگی توسط خریداران ثبت شده است

خرید این کالا را پیشنهاد می‌کنم

خوبه نسبت به قیمت ؛ ظاهر شیک و موجهی داره پاخورش خوبه کفش فعلا خشکه در کل نسبت به قیمتش خوشم اومد

تجربه خرید کفش مردانه مدل Ashil کد arya رنگ قهوه ای کفش مردانه مدل Ashil کد arya رنگ قهوه ای
. علیرضا مسگریان
2 0
خرید این کالا را پیشنهاد می‌کنم

کفش ؛ خوب اندازه پا دوردوخت کمی سنگین که زیاد مهم نیست نسبت به قیمت بازار ارزونتره ممنون از ارسال به موقع دیجیکالا

تجربه خرید کفش مردانه مدل Ashil کد arya رنگ قهوه ای کفش مردانه مدل Ashil کد arya رنگ قهوه ای
. کریم سوری
4 1
خرید این کالا را پیشنهاد نمی کنم

بی کیفیت ؛ روز اول استفاده بدون اینکه به جایی برخوردی داشته باشه از دو قسمت پاره شد.البته نسبت به قیمت انتظار زیادی هم نباید داشت.

تجربه خرید کفش مردانه کد p کفش مردانه کد p
. سید هادی فاضلی
0 0
خرید این کالا را پیشنهاد می‌کنم

کیفیت مناسب ؛ تازه تحویل گرفتم. از خریدم راضی هستم. منتهی باید در درازمدت بعد از استفاده نظر قطعی را بدهم. دوستانی که گفتن زیره‌ی کفش سفت و خشک است، باید بگم درست میگن. اما زیره‌ی خشک و سفت، برای رویه‌ی کفش کمک خوبی هست به جهت اینکه رویه‌ی کفش دیرتر خط و دچار شکستگی خواهد شد، چون بخاطر زیره‌ی محکم و خشک کفش، فشار کمتری به رویه‌ی کفش خواهد آمد. درنتیجه رویه‌ی کفش دیرتر دچار شکستگی خواهد شد

تجربه خرید کفش مردانه مدل Soren کد pnt_2021 کفش مردانه مدل Soren کد pnt_2021
. کاربر نامشخص
3 2
خرید این کالا را پیشنهاد نمی کنم

با عرض معذرت از محضر دوستان ،فقط میتونم بگم...افتضاح ؛ بار سوم که پا کردم ، رویه کفش ترک خورد

تجربه خرید کفش مردانه مدل k.baz.100 کفش مردانه مدل k.baz.100
. محمد بازوبندی
0 0
خرید این کالا را پیشنهاد نمی کنم

بی کیفیت ؛ بعد از سه روز استفاده از وسط شکست و پوست کفش از پشت بلند شد

تجربه خرید کفش مردانه کروماکی مدل stkm1015 کفش مردانه کروماکی مدل stkm1015
. کاربر نامشخص
5 0
خرید این کالا را پیشنهاد می‌کنم

عالی بود با قیمت مناسب ؛ عالی بودعالی بود با قیمت مناسب

تجربه خرید کفش مردانه مدل Soren کد pnt_2021 کفش مردانه مدل Soren کد pnt_2021
. کاربر نامشخص
1 1
خرید این کالا را پیشنهاد می‌کنم

عالی ؛ قشنگه و شیک

تجربه خرید کفش مردانه مدل Soren کد pnt_2021 کفش مردانه مدل Soren کد pnt_2021
. کاربر نامشخص
0 0
خرید این کالا را پیشنهاد می‌کنم

عالی ؛ شیک و زیبا بود ایرادی نداشت

تجربه خرید کفش مردانه مدل Ashil کد arya رنگ قهوه ای کفش مردانه مدل Ashil کد arya رنگ قهوه ای
. مجتبی صابری
2 0
خرید این کالا را پیشنهاد می‌کنم

طلا ؛ بسیار عالی

تجربه خرید کفش مردانه مدل Ashil کد arya رنگ مشکی کفش مردانه مدل Ashil کد arya رنگ مشکی
. کاربر نامشخص
2 3

کالاهای پیشنهادی کفش مردانه

بررسی و خرید بهترین و محبوب ترین های کفش مردانه به پیشنهاد خریداران

دسته‌های مرتبط
برندهای مرتبط