تجربه خرید گوشی موبایل شیائومی

امتیاز خریدار به این کالا
5 / 1
علی اکبر عباسی خرید این کالا را پیشنهاد نمی‌کند

دارای باگ ؛ من این گوشی رو بخاطر وجود جک 3.5 صدا، اثر انگشت جانبی و شارژ سریع خریدم. متأسفانه برندهای دیگه نظیر سامسونگ و آنر جک 3.5 رو حذف کردند و لذا من با تردید به سمت شیائومی رفتم . شنیده بودم که گوشی های شیائومی دارای باگ هستند و متأسفانه گوشی من هم باگی از آب در امد. مشکل این بود که دوربین گوشی گاهی اوقات شروع به کار نمی کنه و پیغام میده: "can't connect to the camera" ; اگه شک دارید توی گوگل یه جستجو بزنید. ظاهراً خطای رایج گوشی های شیائومی هست و راه حلی هم نداره انگار. من تمام روش های نرم افزاری رو امتحان کردم ولی مشکل حل نشد. خواستم گوشی رو مرجوع کنم اما اعلام شد گوشی موبایل شامل مدت مرجوعی ۳۰ روزه دیجی پلاس نمیشه. اگر مدت مرجوعی ۳۰ روزه ذکر شده در خدمات دیجی پلاس عمومیت نداره چرا بر روی آن تاکید شده که موجب اشتباه کاربران بشه.
گوشی رو بردم گارانتی گفتند باید یک هفته بخوابه اینجا برای نصب دوباره رام! تازه معلوم هم نیست مشکل حل بشه و اگه لازم باشه باز هم میکنند. کاری که بیشتر از یک ساعت زمان نی بره رو یک هفته اعلام می کنند. من هم بخاطر همین منصرف شدم. گارانتی گوشی من "تک تیم فن" هست. در واقع زمان تعمیر را طولانی اعلام می کنند تا خریدار از درخواست خدمات گارانتی منصرف شود. دست آخر هم گوشی رو با 1200 ضرر فروختم. دیگه هم سمت شیائومی نمیرم
توصیه می کنم گوشی می خرید به گارانتی توجه کنید و سمت شرکت هایی که خدمات ضعیف دارن نرید. هر چند اغلب شرکت ها توی ایران خدمات گارانتی قابل توجهی ارائه نمیدن و بیشتر مشتری رو می پیچونن

  • شارژر و سخت افزار خوب
  • جک 3.5 صدا
  • اثر انگشت جانبی
  • شارژ سریع
  • رابط کاربری غیر قابل اعتماد شیائومی
  • باگ و اشکال سخت افزاری
  • باگ دوربین
21 25
خریداری شده توسط علی اکبر عباسی (مشتری دیجی کالا)
2 سال قبل 12 آذر 1402